Menu

Ozdravný pobyt na horách - 6. den 3.3.2023

Ozdravný pobyt na horách - 6. den 3.3.2023 1

4. a 5.třída

Poslední den pobytu jsme se sbalili a poté jsme se dočkali vyhlášení výsledků celopobytové soutěže a lyžařských závodů. Všichni jsme si převzali diplomy a nějakou zaslouženou sladkost.

Odkaz na foto zde:

6. den zimní ozdravný pobyt – skolasemicevackova – album na Rajčeti (idnes.cz)

5. den - čtvrtek 2.3.2023

Poslední den lyžování jsme začali opět rozcvičkou. V dopoledním programu většina z nás absolvovala závod ve sjezdu a pak jsme si ještě užili volné lyžování. Odpoledne jsme se naposledy s kamarády vydováděli na svahu, někteří pilně trénovali carvový oblouk. Po večeři jsme absolvovali poslední soutěž v týmech, tentokrát jsme předváděli taneční vystoupení. Vpodvečer jsme se konečně vydali po stopách Yetiho a na závěr jsme si ještě zatančili a vychutnali zmrzlinový pohár. Zítra dopoledne vyhlásíme soutěže, sbalíme věci a po obědě vyrážíme směr Semice. Předpokládaný příjezd je mezi 14:00 až 14:30. Už se těšíme!

Odkaz na foto zde:

5. den ozdravný pobyt – skolasemicevackova – album na Rajčeti (idnes.cz)

4. den - středa 1.3.2023

Další krásný slunečný den jsme začali již ráno běháním a rozcvičkou. Dopoledne jsme si pak užili lyžování na svahu, někteří zdokonalovali carvový oblouk, další si parádně zajezdili se svými kamarády. Po delší polední pauze jsme vyrazili pěšky na bedřichovský stadion a někteří si vyzkoušeli běžky. Všichni jsme se snažili jako o život a zato jsme si zasloužili horkou čokoládu. Ti, co nechtěli běžkovat, si zajezdili na pekáčích. Večer nás pak ještě čekalo představení, kde každý tým předvedl scénku a získal body do soutěže.To jsme také všichni zvládli na jedničku. Poté jsme se vydali do postelí. Zítra nás totiž čekají závody ve sjezdu a možná se vydáme po stopách Yetiho!

Odkaz na foto zde:

4. den zimní ozdravný pobyt – skolasemicevackova – album na Rajčeti (idnes.cz)

3. den úterý 28.2.2023

Dnešní den byl opravdu kouzelný! Nádherná modrá obloha, parádně upravená sjezdovka! Dopoledne i odpoledne jsme si pořádně zalyžovali. Začátečníci se dnes všichni rozjezdili a zvládli sjíždět malý svah. Byl čas i na jízdy s kamarády. Ve večerním programu jsme si užili pěveckou soutěž a získali v týmech body do celopobytové soutěže. Zítra si vedle sjezdových lyží někteří z nás vyzkouší i běžky.

Odkaz na foto zde:

3. den - zimní ozdravný pobyt – skolasemicevackova – album na Rajčeti (idnes.cz)

2. den - pondělí 27.2.2023

Dnes nás čekal první den na lyžích. Po ranní rozcvičce a dobré snídani jsme vyrazili na svah U vodárny, kde jsme se rozřadili do družstev a poté si užili krásné lyžařské podmínky. Začátečníci se učili na lyžích pohybovat, zastavovat a jízdu v pluhu. Pokročilí si pod vedením instruktorů zdokonalovali techniku. Odpoledne jsme si užili i volné jízdy s kamarády. Večer byl v soutěžním duchu, v našich týmech jsme plnili vědomostní kvíz. Po večerce jsme se ubrali do postýlek, abychom nabrali síly na zítřejší další den lyžování. Dle předpovědi nás snad čeká krásný slunečný den!

Odkaz na foto zde:

2. den zimní ozdravný pobyt – skolasemicevackova – album na Rajčeti (idnes.cz)

1. den - neděle 26.2.2023

Dnešní den nás hory přivítaly, jak se patří. S autobusem jsme zdárně po zasněžené silnici dojeli na Malinovku, po dobrém obědě jsme se ubytovali a odpoledne vyrazili na vycházku. Sypalo se o sto šest, sněhu přibývalo každou minutou. Po cestě jsme splnili několik úkolů, za odměnu jsme se občerstvili pod Malinovkou s teplým čajem a před večeří pořádně vydováděli na pekáčích ve sněhu. Po večeři jsme se rozdělili do týmů, ve kterých se budeme snažit během týdne vystopovat Yetiho.

Odkaz na foto zde:

1. den zimní ozdravný pobyt – skolasemicevackova – album na Rajčeti (idnes.cz)

Dorazili jsme na místo v pořádku ! :)

Datum vložení: 26. 2. 2023 13:15

pondělí 29. 4. jasno 23/9 °C

Svátek

Svátek má Oto

Státní svátky a významné dny na dnešek:

• Světový den duševního vlastnictví
  • Mezinárodní den vzpomínky na Černobyl

Certifikát

Základní škola Semice, okres Nymburk - idatabaze.czZákladní školy - idatabaze.cz

Vize školy

Jsme školou, která poskytuje kvalitní vzdělání, poskytuje místo s přátelskou atmosférou, kde se žáci i učitelé vzájemně respektují a rodiče mají možnost podílet se na chodu školy.