"Škola pro tebe,
učme se pro život"
V 5.třídě dokončujeme práci v 5. lekci knížky Project 1. Je zde připravené hezké téma, ve kterém děti popisují svůj dům, svůj pokojík. Nejvíce se samozřejmě naučíme názornými pomůckami, proto jsme si jednoduše vytvořili z barevných papírů zařízení pokoje (skříň, židle, postel,…) a obrázky bot, pejska, trička apod. naaranžovali tak, že vznikaly věty např: Tričko je na židli. Pes je pod postelí. …
Své nápady žáci zapisovali do sešitů, posléze nahlas četli. Ocenili jsme správně napsané a poučili se z chyb, pokud se vyskytly. Praktickými činnostmi se děti nenásilně naučí několik věcí najednou – předložky, slovíčka, vazby There is/are, slovosled věty, pravopis apod.
Musím děti pochválit, pracovaly se zaujetím a věřím, že i písemná práce, která bude následovat, dopadne dobře.
M.Součková
V 5.třídě dokončujeme práci v 5. lekci knížky Project 1. Je zde připravené hezké téma, ve kterém děti popisují svůj dům, svůj pokojík. Nejvíce se samozřejmě naučíme názornými pomůckami, proto jsme si jednoduše vytvořili z barevných papírů zařízení pokoje (skříň, židle, postel,…) a obrázky bot, pejska, trička apod. naaranžovali tak, že vznikaly věty např: Tričko je na židli. Pes je pod postelí. …
Své nápady žáci zapisovali do sešitů, posléze nahlas četli. Ocenili jsme správně napsané a poučili se z chyb, pokud se vyskytly. Praktickými činnostmi se děti nenásilně naučí několik věcí najednou – předložky, slovíčka, vazby There is/are, slovosled věty, pravopis apod.
Musím děti pochválit, pracovaly se zaujetím a věřím, že i písemná práce, která bude následovat, dopadne dobře.
M.Součková
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Návštěvnost:
ONLINE:0
DNES:188
TÝDEN:188
CELKEM:1072586
Svátek má Evžen
Státní svátky a významné dny na dnešek:
Jsme školou, která poskytuje kvalitní vzdělání, poskytuje místo s přátelskou atmosférou, kde se žáci i učitelé vzájemně respektují a rodiče mají možnost podílet se na chodu školy.