"Škola pro tebe,
učme se pro život"
V pátek 25 .4.2014 jsme přivítali v místní obecní knihovně žáky a žákyně ze 3.třídy ZŠ.
Podobně jako žáci 2. ročníku i třeťáci se seznámili s tím, co je pohádka a že v českých pohádkách vždy vše dobře dopadne. Samy nám vyjmenovali několik autorů pohádek i hlavních hrdinů. Dále se děti dověděly, že pohádku, kterou si přečtou, si mohou také zahrát.Poslechly si také veršovanou pohádku od Františka Hrubína - Perníková chaloupka.Děti si zopakovaly, co je verš, sloka a vyhledávaly rýmy. Na závěr děti dostaly pracovní listy, ve kterých si v hodině čtení budou vyhledávat rýmy, vyrobí si papírové loutky podle předlohy, kterou pro ně připravila děvčata z 9. třídy,zahrají si samy pohádku.Děti dostaly listy, které jim budou připomínat návštěvu knihovny a také předlohu,aby si samy vymalovaly perníkovou chaloupku.Všem se akce moc líbila, škoda jen ,že jsme měli málo času. M.Součková a A.Dvořáková
V pátek 25 .4.2014 jsme přivítali v místní obecní knihovně žáky a žákyně ze 3.třídy ZŠ.
Podobně jako žáci 2. ročníku i třeťáci se seznámili s tím, co je pohádka a že v českých pohádkách vždy vše dobře dopadne. Samy nám vyjmenovali několik autorů pohádek i hlavních hrdinů. Dále se děti dověděly, že pohádku, kterou si přečtou, si mohou také zahrát.Poslechly si také veršovanou pohádku od Františka Hrubína - Perníková chaloupka.Děti si zopakovaly, co je verš, sloka a vyhledávaly rýmy. Na závěr děti dostaly pracovní listy, ve kterých si v hodině čtení budou vyhledávat rýmy, vyrobí si papírové loutky podle předlohy, kterou pro ně připravila děvčata z 9. třídy,zahrají si samy pohádku.Děti dostaly listy, které jim budou připomínat návštěvu knihovny a také předlohu,aby si samy vymalovaly perníkovou chaloupku.Všem se akce moc líbila, škoda jen ,že jsme měli málo času.
M.Součková a A.Dvořáková
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:63
TÝDEN:1296
CELKEM:837021
Svátek má Valérie
Státní svátky a významné dny na dnešek:
Jsme školou, která poskytuje kvalitní vzdělání, poskytuje místo s přátelskou atmosférou, kde se žáci i učitelé vzájemně respektují a rodiče mají možnost podílet se na chodu školy.